A.B.

A.B.

1.23.2009

Zbor..

Zbor, zbor!mă înalț în abis,
Cuprins sunt de nori și departe-i pământul.
Totu-i aievea și nu e un vis,
Nu pot descrie folosind doar cuvântul.

Parcă am aripi, parcă nu-s eu,
Ușor ca un fulg străbat zări de pace,
Tot mai aproape de-al meu Dumnezeu,
Și zborul e totul, nespus îmi place!

Zbor pe deasupra-ți, te văd tulburată
Încerc din răsputeri să îți alin durerea
Nu reușesc, nu voi putea vreodată
Să întorc timpul, să retrăiesc plăcerea.

Mă mulțumesc cu zboru-mi solitar
Sunt liber să străbat întregul Univers
Deși mi-e dor de tine, iar și iar
Știu că mai e puțin, tot mai puțin de mers.

Te chem să zbori, pluti-vom împreună
Prin nori de zâmbet, prin soare și furtună
Te vreau alături, vreau zborul sălbatic
Prin ceruri noi, și soare singuratic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu