A.B.

A.B.

1.24.2009

Vorbind cu mine sau cu tine

Ce faci?Ai milă de viața ta?
Uită-te la tine, ce-ai făcut din ea
Chiar nu-ți pasă, sincer, unde vei ajunge
Crezi că etern vei fi, că timpul nu se scurge?

Amarnic te înșeli, privește în oglindă,
Ce crezi că va putea "domnița" să pretindă?
Te duci cu ea și n-ai bilet de-ntors,
E ca un fir de ață ce grabnic a fost tors.

Privește-mă în ochi?Chiar ții la tine?
Vrei să repari ceva, să schimbi răul în bine?
Întoarce-ți iar privirea, acolo la-nceput
Să îți revezi trecutul și tot ce ai făcut.

-Mi-e greu, e prea departe, trecutul e trecut
Nu -mi spune ce a fost, de unde-am început
Sunt conștient de asta, că răul m-a cuprins
Vreau să aprind lumina, ce în trecut s-a stins.

Mă schimb în graba mare
Arunc tot ce e rău,
Și trupul îmi e tare,
Când sunt cu Dumnezeu.

Un comentariu: