A.B.

A.B.

2.11.2009

Oare ce face MAMA???

Iar cad pe gânduri seara, 'nainte de culcare
Oare ce face mama, când sufletul mă doare,
Se roagă pentru mine ca să am viitor,
Iar varsă lacrimi multe pentru al ei fecior?

Când singur stau în zare și văd cum trece timpul,
Mă-ntreb ce face mama, și unde-i este gândul.
Cât zile are codrul și ace-n brazi de munte
Așa e glasul mamei, la greu se face punte.

Când nu ai pace-n suflet, când tot mai mare-i rana,
Oare ce face mama, și care-i este hrana?
Trăiește nu din pâine, trăiește prin credință
Să fiu cum este mama-grea dorință.

Căci chipul ei angelic, purtarea ei de sfântă
Mi-au dat un rost în viață, și iată cerul cântă
O, mamă, ce gândeai?când îmi dăduseși totul,
Și ai plecat de-acasă, așa cum pleacă mortul.

O,mamă, ce gândești? că e ușor prezentul,
Când dorul mă usucă, și când mă ia curentul,
Pierdut mă simt măicuță, unde e mâna-ți caldă?
Unde e vocea blândă și ochiul să mă vadă?

Iar mă gândesc la mama, prin timpul trecător,
La ființa care-o viață, o să fiu dator,
După atâta timp băgasem seama
Și mă întreb grăbit, oare ce face mama???

Un comentariu: