A.B.

A.B.

7.01.2009

Aviz!!!

Se caută viață de om normal,
se caută viața ce a fost pierdută,
o viață care nu are final,
o viață, ce niciodată nu se uită.

Ceva ce nu am prețuit,
acum o caut...
de ce bogat am devenit???
de ce să mă mai laud...
când nu am principalul,
VIAȚA...
simt degrabă că-i finalul
căci viața e ca ceața,
ce se vede doar o clipă
din răsărit până-n apus
abia cât gândul se-nfiripă
și a plecat, s-a dus.

Degeaba am umblat să strâng avere,
degeaba am muncit atâția ani,
ca în final să am putere
și-atâția bani...

Dar ce să fac acum cu ei???
când viața mi se duce,
când am uitat de Dumnezei
când mă așteaptă-o cruce.

Cu-o mână-ntinsă spre-ajutor,
ce insistent cerșește,
atunci când strig”Eu, mor!!!”
și viața se sfârșește.

Vă rog să-mi dați o viață,
vă dau oricât doriți,
să am și eu o față,
să am în gură dinți.

Dar cine oare să îmi dea??
o altă viață mie...
cine mă va ajuta,
ca să am bucurie?

Niște hârtii nu-mi dau căldura
și nici să râd nu mă mai fac,
stârnesc altora doar ura,
și ura n-are leac...

Și mulți au să se uite la Aviz!!!
dar nimeni nu va accepta,
au să citească ce e scris,
și vor refuza...


(7-13ani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu