A.B.

A.B.

5.13.2009

Privește...ce vezi întâia oară?

Privește cerul...ce vezi întâia oară?
eu văd o pasăre ce zboară...
și nu se oprește...
până când cerul nu se sfârșește.

Privește luna...ce vezi întâia oară?
eu văd o tânără fecioară...
cu o candelă în mână...
luminând Planeta bătrână.

Privește soarele...ce vezi întâia oară?
eu aș privi, dar ochiu-o să mă doară,
că soarele-i un cerc de aur arzător,
ce-mi arde ochii-ngrozitor.

Privește la tine...ce vezi întâia oară?
eu văd un om ce o să moară,
la fel cum alții au murit,
și nimeni nu i-a prețuit.

Privește la mine...ce vezi întâia oară?
eu văd un chip ce se-nfioară,
de groaza celor ce-au să vină,
fără de pace și lumină.

Privește de mai poți privi,
ce au trecut și vor veni,
ce-a fost frumos și s-a trecut,
ce am avut și ce-am pierdut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu